پنل پیامک جهت استفاده وکلا و دادگستری

 در این مقاله به شرح امکانات کاربردی پنل پیامک انبوه جهت استفاده ی وکلا و دفاتر حقوقی خواهیم پرداخت.

بیشترین کاربرد پنل های پیامک انبوه تبلیغات می باشد.
دفاتر حقوقی می توانند از کلیه بانک های اطلاعاتی از قبیل شهر و کدپستی ، نقشه ی گوگل ، اصناف و یا سن و جنسیت که به صورت رایگان در سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان قرار گرفته شده است ، جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی استفاده نمایند.
به طور مثال اگر دفتر حقوقی داشته و یا وکیل هستید می توانید با استفاده از بانک اصناف به شرکت های خدماتی و یا کارخانجات پیامک ارسال نموده و در متن پیامکتان به مواردی که از لحاظ حقوقی برای آنان مهم می باشد اشاره نمایید تا در مواقع لزوم جهت مشاوره و یا استفاده از سایر خدمات حقوقی به دفاتر حقوقی شما مراجعه نمایند و یا با استفاده از بانک شماره تلفن های شهر کدپستی به کلیه ساکنین منطقه مورد نظرات جهت دریافت مشاوره ی حقوقی پیرامون مسائل خانوادگی پیامک طبلیغاتی ارسال نمایید.

از دیگر امکانات سامانه پیام کوتاه شرکت هیرو امکان دریافت پیامک از کلیه خطوط پیامکی می باشد که در قسمت گزارش پیامک های ارسالی در پنل قابل مشاهده می باشد.
امروزه یکی از شیوه های نوین بازاریابی و جذب مشتریان امکان مشخص نمودن یک بازه ی زمانی توسط شما می باشد که در این بازه ی زمانی مشخص می توانید از طریق پیامک پاسخگوی سوالات کاربران خود به صورت رایگان باشید. شما می توانید از ماژول پاسخ تبلیغاتی در این راستا استفاده نمایید.
این ماژول پس از دریافت سوالات کاربران به صورت اتوماتیک پیامکی را مبنی بر دریافت پیامک از طریق سامانه و یا انتظار جهت پاسخ ، ارسال می نماید.
لازم به ذکر است شما می توانید از کلیه پیام های دریافتی خود خروجی اکسل گرفته و جواب های مد نظرتان را نیز در اکسل وارد نموده و آرشیو کاملی از سوالات و جواب های کاربران خود داشته باشید.

ماژول ارسال متناظر این امکان را نیز برای شما میسر می سازد تا جواب سوال ها را ابتدا در فایل اکسل نگاشته و تنها با یک ارسال تمامی پاسخ های کاربران را به آنان ارسال نمایید.

ماژول ارسال زماندار نیز می تواند جهت یادآوری تاریخ جلسات دادگاه یا سایر رویدادها هم برای ارسال به خود صاحب پنل و هم جهت ارسال به موکلین مورد استفاده قر ار گیرد. جهت ارسال های زماندار نیز می توانید از ارسال پیامک ساده استفاده نموده و تاریخ ارسال را بر اساس تاریخ مدنظر خود تنظیم نمایید
دیگر امکان پنل پیامکی هیرو امکان وب سرویس میباشد که میتوانید از سایت یا نرم افزار خود مستقیم ارسال ودریافت پیام داشته باشید

, , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

سبد خرید

خرید پنل اس ام اس

محصولات

https://hiro.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%db%8c%d8%b1%d9%88/
h
درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
کارت ویزیت هوشمند هیرو
ارسال به شماره های بلک لیست برای متن های تبلیغاتی و اطلاع رسانی فعال میباشد
جهت ارسال بعد از ارسال شناسه ارسال را تیکت بزنید
خط اختصاصی رایگان
پنل مادام العمر
بدون هزینه اضافی
تا پایان سال کاملا رایگان
فول امکانات , وب سرویس, خط خدماتی ,بانک شماره کامل , سن و جنسیت و شهری و اصناف و ارسال از نقشه وغیره
هدیه نوروزی هیرو پیامک
به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید