پنل اس ام اس چیست?

پنل اس ام اس دارای اسم های زیادی است که  تا حالا بارها به گوش شما خورده است. مواردی از جمله پنل پیامکی، سامانه پیام کوتاه، پنل ارسال اس ام اس، پنل تحت وب ارسال پیامک و… منظور از همه موارد ذکر شده نرم افزاری تحت وب میباشد که با مرورگر وب کار می کند و قابلیت ارسال و دریافت اس ام اس به صورت پیشرفته با امکانات متعدد را در اختیار شما قرار میدهد.

پنل اس ام اس چیست ؟

پنل اس ام اس نرم افزاری تحت وب (مشابه ایمیل) میباشد که دارای محیط ساده فارسی است که برای برای همه افراد با هر سطح تحصیلات قابل استفاده است، نیاز به نصب ندارد و با نام کاربری و رمزی که در اختیار شما قرارمیگیرد قابل استفاده میباشد

پنل اس ام اس با مرورگر(مثلا مرورگر کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و …) کار می کند و محدود به دستگاه خاصی و مکان خاصی نیست، شما در هر مکان و زمان تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا تبلت و یا موبایل خود می توانید به اینترنت متصل شده و وارد پنل ارسال اس ام اس شوید و با امکانات فوق العاده ای که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد پیامک های هدف دار و پر بازده ارسال کنید.

ارسال پیامک های انبوه در کمترین زمان با بیشترین بازده

با استفاده از پنل اس ام اس یاسامانه پیامکی یا سایر اسم هایی که نامبرده میشود میتوانید پیامک های انبوه (مثلا تمام ساکنین بالای ۲۰ سال منطقه یک تهران، تمام مشتریان خدمات و محصولات شما و یا مواردی از این قبیل) اس‌ ام‌ اس‌های تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید و گزارش تحویل دقیق با قابلیت اطمینان بالا دریافت کنید و فقط هزینه پیام های تحویل داده شده را پرداخت کنید.

برخی از ویژگی ها و امکانات سامانه پیامکی:

ارسال پیامک خودکار

پنل های ارسال پیامک مناسب برای اطلاع رسانی به لیست مخاطبین از طریق فایل اکسل یا دفترچه تلفن میباشد و از این طریق میتوانید تاریخ های تولد مخاطبین خود را خودکار تبریک گفته و یا سررسید اقساط و چک ها را به انها یاد اور شوید.

قابلیت ارسال زماندار پیامک

در پنل اس ام اس با بهره گیری از قابلیت ارسال زماندار میتوانید تنطیم نمایید ارسال ها در تاریخ وساعت خاصی ارسال گردد و از این طریق نیاز به اتصال به اینترنت در زمان ارسال نمیباشد.

پنل اس ا م اس مناسب برای ارسال پیام های تبلیغاتی

پنل های ارسال اس ام اس با امکانات و قابلیت های منحصر به فردی همچون ارسال بر اساس منطقه،ارسال پیامک به کد پستی ، محله، مشاغل، تفکیک سن و جنس و …. یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال پیام های تبلیغاتی هدف دار، ارزان و سریع می باشد.

اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار و وب سایت با وب سرویس و API

پنل پیامکی تحت وب دارای وب سرویس و API میباشند که برنامه نویسان برای وصل کردن پنل به سایت یا نرم افزار میتوانند از وب سرویس استفاده نمایند.

دیگر امکانات سامانه پیامکی

ارسال پیامک صوتی , پاسخگویی خودکار،مسابقه و نظر سنجی،پیامک سررسید،پیامک مناسبت،انتقال پیامک،ایمیل پیامک،دفترچه تلفن ،ارسال هوشمند، ارسال متناظر و …از دیگر امکانات پنل میباشد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =

سبد خرید

خرید پنل اس ام اس

محصولات

https://hiro.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%db%8c%d8%b1%d9%88/
h
درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
کارت ویزیت هوشمند هیرو
ارسال به شماره های بلک لیست برای متن های تبلیغاتی و اطلاع رسانی فعال میباشد
جهت ارسال بعد از ارسال شناسه ارسال را تیکت بزنید
خط اختصاصی رایگان
پنل مادام العمر
بدون هزینه اضافی
تا پایان سال کاملا رایگان
فول امکانات , وب سرویس, خط خدماتی ,بانک شماره کامل , سن و جنسیت و شهری و اصناف و ارسال از نقشه وغیره
هدیه نوروزی هیرو پیامک
به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید