پیامک برای سازمان های دولتی

کاربرد پیامک برای سازمان های دولتی علاوه بر مباحث مدیریتی مانند مدیریت رفتار کارمندان و مدیریت برگزاری نمایشگاه شامل موارد مهم دیگری چون ارسال پیامک های اطلاع رسانی نیز میشود.

سازمان های دولتی دائما در حال تلاش برای برقراری ارتباط و خدمات بهتر به شهروندان هستند؛ غالبا، این به معنای استفاده از فنآوری های جدید است و کاربرد پیامک برای سازمان های دولتی نیز یکی از امکاناتی است که با همه گیر شدن استفاده از تلفن های هوشمند در دستور کار بسیاری از این سازمان ها قرار گرفت.

امروزه بسیاری از سازمان های دولتی از امکانات یک سامانه پیامک و ارسال پیامک به لیست سیاه همراه اول برای برقراری ارتباط آسان و موثر با مخاطبان خود استفاده میکنند.
کاربرد پیامک برای سازمان های دولتی

ارسال پیام متنی یک روش ساده و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با کارکنان، مؤسسات و سهامداران است.

یک سازمان موفق از یک پنل اس ام اس تنها برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده نخواهد کرد؛ امکانات گسترده ای در پنل پیام کوتاه وجود دارد که میتوان از آنها برای ارائه خدمات بهتر و ارتقا فرهنگ سازمانی استفاده نمود.
نظرسنجی پیامکی

به عنوان یک سازمان دولتی می‌توانید از شهروندان و اربابان رجوع در خصوص خدماتی که ارائه میدهید، نظرسنجی کنید؛ این کار نه تنها سبب بالا رفتن رضایت آنها از مجموعه شما خواهد شد، بلکه اطلاعات بسیار مفیدی را برای شناسایی نقاط ضعف و قوت در اختیار شما قرار میدهد تا با استفاده از آنها بتوانید برنامه ریزی های دقیق تر و موفق تری را انجام دهید.

در هنگام استفاده از ماژول نظرسنجی سوالات شما باید استانداردهای مناسبی داشته باشند؛ طولانی نباشند؛ تعداد آنها کم باشد و ترجیحا با یک سوال جذاب نظرسنجی را شروع کنید؛ رعایت این موارد در ترغیب افراد برای شرکت کردن در نظرسنجی بسیار مهم است.
پیامک اطلاع رسانی

شاید بتوان گفت بسیاری از سازمان های دولتی به صورت عمده از یک سامانه پیامکی برای ارسال پیامک اطلاع رسانی استفاده میکنند؛ این اطلاع رسانی ها ممکن است در خصوص برگزاری مراسم و جشن های مربوطه باشد و یا در راستای فرهنگ سازی برای جامعه اقدام به ارسال پیامک هایی در زمینه های متفاوت عملی، اجتماعی و فرهگی نمایند.

مشکل عمده برای ارسال این نوع از پیامک ها وجود لیست سیاه همراه اول و عدم امکان ارسال پیامک به آنهاست.

برای رفع این مشکل سازمان های دولتی میتوانند به راحتی خط ارسال پیامک خدماتی خود را فعال کنند؛ پس از فعال شدن این مورد پیامک ها بدون مشکل برای تمام مخاطبان ارسال خواهد شد.
مدیریت بحران با پیامک

برقراری ارتباط با شهروندان در هر زمان برای دولت و سازمان های دولتی اهمیت دارد، اما در موارد اضطراری کیفیت و سرعت برقراری این ارتباط بسیارمهم است.

سیستم های پیام رسانی اس ام اس می‌توانند در طول چنین لحظاتی فرآیند هشدار دادن، مدیریت بحران و همچنین به روز رسانی اطلاعات برای عموم مردم را بهبود بخشند.

در مواقع بحرانی باید توجه کنید که از خط خدماتی یا وب سرویس خدماتی استفاده نمایید تا ارسال پیامک برای بلک لیست همراه اول نیز صورت بگیرد و از دریافت پیام توسط تمام مخاطبین مطمئن شوید.
جذب سرمایه

بسیاری از مجموعه های دولتی برای راه اندازی و پیشبرد طرح ها و اهداف خود نیازمند جذب سرمایه گذار هستند؛ یکی دیگر از کاربردهای سامانه پیامک، برای ارسال اطلاعات پروژه ها و طرح ها برای جامعه هدف مشخصی است که امکان سرمایه گذاری در این مدل از کسب و کارها را دارند.

با استفاده از پیامک می‌توان سرمایه گذاران را از مزایده ها، مناقصات، پروژه ها و طرح های جدید دولتی مطلع نمود تا در صورت تمایل بتوانند در آنها شرکت کنند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + دو =

سبد خرید

خرید پنل اس ام اس

محصولات

https://hiro.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%db%8c%d8%b1%d9%88/
h
درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
کارت ویزیت هوشمند هیرو
ارسال به شماره های بلک لیست برای متن های تبلیغاتی و اطلاع رسانی فعال میباشد
جهت ارسال بعد از ارسال شناسه ارسال را تیکت بزنید
خط اختصاصی رایگان
پنل مادام العمر
بدون هزینه اضافی
تا پایان سال کاملا رایگان
فول امکانات , وب سرویس, خط خدماتی ,بانک شماره کامل , سن و جنسیت و شهری و اصناف و ارسال از نقشه وغیره
هدیه نوروزی هیرو پیامک
به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید