جذب برندهای معروف

چگونه برند های معروف با استفاده از ارسال انبوه پیامک، مشتری جذب می کنند؟

موفق ترین شرکت های آمریکایی از پیامک های انبوه برای به دست آوردن مخاطبان جدید و ارتباط با مشتری های قدیمی استفاده می کنند. در این مطلب ، مثال هایی را از چگونگی پیدا کردن مشتری با استفاده از پیامک را بیان کرده و نشان می دهیم ساخت یک سیستم تبلیغاتی چقدر ساده است.
چگونه برند های معروف با استفاده از ارسال انبوه پیامک، مشتری جذب می کنند؟

صد ها شرکت پیشرو ( با بودجه های میلیونی تبلیغاتی) در راستای بازاریابی از طریق تلفن همراه، از پیامک استفاده می کنند. ایجاد یک سامانه ارسال اس ام اس انبوه آسان و ارزان بوده و دسترسی و بازخورد بالایی داشته که حتی با تبلیغات موفق ترین شرکت های آمریکایی نیز قابل مقایسه است.
ارسال انبوه پیامک به چه میزان موثر است؟

– به این آمار توجه کنید:

پیامک ها در پنج ثانیه ی اول دریافت، به میزان ۹۸% از سوی کاربران خوانده می شوند.
به طور میانگین زمان پاسخگویی افراد به ایمیل ۹۰ دقیقه می باشد ، در حالی که این عدد برای پیامک ۹۰ ثانیه می باشد.
حدود ۷۵ % مشتری ها مایل به دریافت پیشنهادات از طریق پیامک می باشند.
مطالعات اخیر نشان داده است که حدود ۳۵ درصد از مشتری هایی که یک پیامک انبوه دریافت می کنند، روی لینک ارسالی کلیک کرده و حدود ۴۷ % نیز اقدام به خرید می کنند. در مقام مقایسه، بنر های اینترنتی معمول که در سایت ها به وفور یافت می شوند تنها ۶% از کلیک مخاطبان را به خود اختصاص می دهند.
۶۴ % مخاطبان پس از دریافت پیشنهادات شرکت ها از طریق پیامک، احساس رضایت داشتند.

پیامک انبوه ، نتایج حیرت آوری را برای برند ها صنایع مختلف به بار می آورند.

به عنوان مثال یک شرکت بریتانیایی در زمینه ی تولید خودرو های مسابقه ای ، با ارسال یک دعوتنامه به مشترکان برای تماشای یک مسابقه، به نرخ بازگشت سرمایه ی ۶۸۰ درصدی رسید.

یک کمپانی مشهور و لوکس در زمینه ی تولید لوازم آرایشی متوجه شد که حدود ۷۳ % از مشترکان پیام کوتاه؛ پس از دریافت پیامک، اقدام به خرید می کنند.

یک رستوران زنجیره ای کشوری با ارسال کوپن هایی از طریق پیامک، به نرخ ۲۰ درصدی بازگشت سرمایه رسید. به طور تقریبی این رستوران به ازای هر دلار که در این سامانه پیامکی سرمایه گذاری کرد حدود ۱۴ دلار سود کرد.

یک رستوران و کلاب شبانه ی بین المللی با ارسال پیامک های انبوه در عرض یک هفته به سودی معادل ۱۲ هزار دلار سود رسید.

Spooky woods (خانه های وحشت شهربازی که امروزه در آمریکا مشهور شده اند) ، اخبار ABC ، شبکه ی Travel ، و مجله ی فوربز با استفاده از ارسال پیامک انبوه، به نرخ بازگشت سرمایه ای معادل ۳۱۴۲ درصدی رسیدند.
نکاتی در مورد ایمیل، اپلیکیشن ها و تبلیغات اینترنتی تلفن همراه

این گونه نیست که تبلیغ های داخل اپلیکیشن ، بنر های تبلیغاتی ، و بازاریابی از طریق ایمیل کارساز نیست اما آنها به اندازه ی پیامک های انبوه موثر نیستند. در ادامه بعضی از دلایل این امر را بیان می کنیم:
میزان پاسخگویی به ایمیل کم بوده و همچنان در حال کاهش است

از سال ۲۰۱۲ ، بر اساس تحقیقات اخیر پاسخگویی به ایمیل تا حدود ۴۳ درصد کاهش داشته است.برای خرده فروشان درصد کلیک مخاطبان روی لینک های ایمیل تنها حدود ۳ درصد می باشد. در حقیقت معمولا ایمیل هایی حاوی پیشنهاد فروش،یا به داخل پوشه ی اسپم رفته یا اصلا مخاطب به آنها جواب نمی دهد و همین عامل ایمیل را به روشی به درصد خطای بالا تبدیل کرده و اگر به دنبال دسترسی به مخاطبان زیادی هستید، ایمیل گزینه ی مناسبی نیست.
مشتری ها از اپلیکیشن ها تنها در مدت محدودی استفاده می کنند

حدود ۲۴ درصد از مشتری ها از اپلیکیشن ها تنها یک بار استفاده می کنند و بیش از ۸۰ درصد آنها پس از ۹۰ روز اپلیکیشن دانلود شده را ??ذف می کنند. اگر برای رشد تجارت خود بر بنر های تبلیغاتی داخل این اپلیکیشن ها متکی هستید، احتمالا به زودی با کاهش میزان سرمایه ی برگشتی مواجه خواهید شد.

مردم از تلفن همراه خود برای خرید اینترنتی استفاده می کنند ولی به همین میزان نیز از بلاک کننده های ( Blocker) تبلیغاتی نیز بهره می برند! بیش از ۷۰ درصد مشتری های در یک نظر سنجی که اخیرا منتشر شده است عنوان کرده اند که آنها به تبلیغ های اینترنتی موبایل علاقمند نبوده و از آنها چشم پوشی کرده و یا از بلاکر ها استفاده می کنند. اگر از تبلیغ های قدیمی تلفن همراه و اپلیکیشن ها استفاده می کنید، قطعا این استراتژی برای شما هزینه ی زیادی را به بار خواهد آورد.
در ارسال پیامک انبوه، از ۳ مورد پرهیز کنید

فرستادن پیامک انبوه بدون اجازه و رضایت مشتری

کسب اجازه ی مشتری یک پیشنهاد نیست، بلکه یک رویه ی قانونی است. ارسال پیامک به صورت انبوه بدون یک مجوز مشخص از مشتری نه تنها آزار دهنده است ، بلکه عملی غیر قانونی می باشد. زمانی که یک سازمان پیامکی را ارسال می کند، داشتن مجوز ارسال برای هر پیام طبق پروتکل های خاصی (مانند TCPA) الزامی است. اگر شما از این سامانه برای ارسال پیام انبوه استفاده کنید، نیازی به نگرانی در مورد این مجوز ها نخواهید داشت چرا که کاربر با استفاده از وب سایت یا موبایل رضایت خود را مبنی بر دریافت پیام اعلام می کند.
نحوه ی بیان مبهم و غیر معمول

از آنجایی که شما تنها ۱۷۰ کاراکتر یا حتی کمتر در دست دارید، باید به بهترین نحو از آن استفاده کنید. از اصطلاحات عامیانه ، لهجه یا عباراتی که باعث سردرگمی مخاطب شود استفاده نکنید. ممکن است اصطلاحی برای رده سنی جوانان کاملا روشن باشد اما افراد مسن تر آن را درک نکنند.
پیام دادن در زمان اشتباه

با استفاده از سامانه پیامکی هیرو، شما قادر به زمان بندی ارسال پیامک خواهید بود. این قابلیت از ایجاد اشتباه در زمان بندی پیامک و ارسال آن در ساعات اشتباه جلوگیری می کند تا تاثیر پیام کوتاه انبوه شما از بین نرود. اگر ارسال پیامک ها به عنوان مثال در اول هفته ( که میزان پاسخ دهی کمتر است ) یا در ساعاتی باشد که مشتری درگیر کار دیگری است، صرف نظر از میزان اهمیت متن ارسالی ، صرفا هدر دادن سرمایه تان است.
چگونه سامانه ی ارسال پیامک خود را شروع کنید؟

در این سامانه، ما به برند ها و شرکت ها و تجارت های بزرگی کمک کردیم تا با استفاده از ارسال انبوه پیامک به موفقیت برسند. اگر شما آمادگی ارتقا روش های تبلیغ خود را دارید، در ادامه چندین روش برای افزایش تاثیرگذاری روی مخاطب بیان می شود:
کلمات کلیدی

افراد به ارسال یک کلمه ی کلیدی به یک شماره ی به خصوص برای ارسال پیام های شما ثبت نام می کنند و هر کدام از این کلمات یک لیست جداگانه را برای مخاطب نمایش می دهد
زمان بندی ارسال پیام

ارسال پیام ها را سازمان دهی کنید تا در زمان دلخواه شما ارسال شوند. مثلا میتوانید یک پیام را طوری تنظیم کنید تا در زمان های مشخصی ارسال شود.
پاسخگویی خودکار

پاسخگویی خودکار، پیام هایی است که مشتری ها پس از ارسال کلمه ی کلیدی دریافت می کنند. با این فرصت شما می توانید که پیام خود را به آنها رسانده و آنها را تشویق به دریافت پیامک کنید.
پیام تصویری یا MMS

پیام تصویری به شما اجازه ی ارسال یک عکس به همراه متن مورد نظرتان را می دهد. علاوه بر آن امکان ارسال ۱۲۰۰ کاراکتر را نیز برای شما فراهم می کند.
پیام رسانی دو طرفه

پیام رسانی دو طرفه منجر به یک ارتباط دو طرفه و ارتباط بیشتر با مخاطبانتان خواهد شد چرا که آنها می توانند به پیام های شما پاسخ داده و پیام ارسال کنند.

تمام این قابلیت ها توسط این سامانه به شما پیشنهاد می شود و نگرانی بابت استفاده از تکنولوژی های روز برای پیشبرد تجارت شما وجود ندارد.

پنل پیامکی هیرو قوی ترین ابزار موجود برای هر گونه تجارتی است و ما مشتاقانه آماده ی ارائه ی خدمات به شما و تجارت شما هستیم.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

سبد خرید

خرید پنل اس ام اس

محصولات

https://hiro.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%db%8c%d8%b1%d9%88/
h
درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
کارت ویزیت هوشمند هیرو
ارسال به شماره های بلک لیست برای متن های تبلیغاتی و اطلاع رسانی فعال میباشد
جهت ارسال بعد از ارسال شناسه ارسال را تیکت بزنید
خط اختصاصی رایگان
پنل مادام العمر
بدون هزینه اضافی
تا پایان سال کاملا رایگان
فول امکانات , وب سرویس, خط خدماتی ,بانک شماره کامل , سن و جنسیت و شهری و اصناف و ارسال از نقشه وغیره
هدیه نوروزی هیرو پیامک
به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید