پنل پیامک مخصوص شرکت های بیمه

پنل اس ام اس هیرو کلیه این امکانات را برای شما فراهم میکند بخوانید

بیمه خدمتی است که تمام مردم به آن نیاز دارند و آن را تضمینی برای امنیت خود می‌دانند. اما این بازار کار وسیع به تنهایی موفقیت یک دفتر بیمه را تضمین نمی‌کند. روشی نیاز است تا خودتان را به مشتریان بشناسانید و در نگاه آنان از سایر دفاتر بیمه متمایز گردید. برای کسب این موقعیت می‌توانید از رسانه‌های مختلفی بهره گیرید. احتمالاً در نگاه اول پیامک در بین آنها چندان به چشم نمی‌آید. اما به هیچوجه نباید تاثیر بازاریابی پیامکی را دست‌کم بگیرید. این جدیدترین ابزار بازاریابی در مدت کوتاهی تاثیر بالای خود را اثبات کرده است. مهم نیست در چه شهری باشید و چه خدماتی به مشتریان ارائه دهید، بازاریابی پیامکی می‌تواند تجارت شما را متحول کند.

آنچه یک دفتر بیمه را از سایر رقبا متمایز می‌کند، سطح خدماتی است که به مشتریان ارائه می‌دهد. دقیقاً همینجاست که پیامک به کمک شما می‌آید. تبلیغ و معرفی دفتر بیمۀ شما تنها یک کارایی کوچک این ابزار بازاریابی است. آنچه واقعا پیام کوتاه را برای دفاتر بیمه مناسب می‌کند، امکاناتی است که برای خدمت‌رسانی بهتر در اختیارشان قرار می‌دهد، و این دقیقا همان چیزی است که می‌تواند تجارت شما را دگرگون نماید. در ادامه به بررسی مزایا و کاربردهای پیامک برای دفاتر بیمه می‌پردازیم.

چرا بازاریابی پیامکی برای دفاتر بیمه مناسب است؟

امروزه همه یک گوشی موبایل برای خود دارند و آن را همه‌جا همراه خود می‌برند. این یعنی شما می‌توانید از طریق پیامک همواره با مشتریان خود در ارتباط باشید. آمار نشان می‌دهد که بیش از ۹۰% پیامک‌ها ظرف چند دقیقه خوانده می‌شوند. اگر این موضوع را هم در نظر بگیرید که پیامک یک وسیلۀ آنی است و بلافاصله بعد از ارسال توسط مخاطب دریافت می‌شود، متوجه می‌شوید که چرا این رسانه بهترین و سریع‌ترین ارتباط ممکن را برایتان میسر می‌کند. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که پیام شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط مخاطب دریافت و خوانده می‌شود.

نکتۀ دیگری که پیامک را از سایر روش‌های بازاریابی متمایز می‌کند، این است که یک رابطۀ دو – طرفه و صمیمی را میسر می‌کند. مشتری موبایل را به عنوان وسیلۀ شخصی خود تلقی می‌کند و در نتیجه این فرصت در اختیار شماست که یک رابطۀ صمیمی با او خود برقرار کنید. همچنین امکان این وجود دارد که مشتری به  شما پاسخ دهد و در نتیجه شما می‌توانید به طرق مختلفی او را با تجارت خود درگیر کنید. راه‌های بسیاری برای بکارگیری پیامک وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

کاربردهای بازاریابی پیامکی برای دفاتر بیمه چیست؟

حتی اگر قبول کنید که بازاریابی پیامکی یک روش مناسب برای تبلیغ و خدمت‌رسانی است، باز هم این سوال پیش می‌آید که کاربردهای این ابزار در تجارت شما چیست و به چه نحوی می‌توانید از آن بیشترین بهره را ببرید؟ خوب است به این منظور بیشتر در مورد کارائی‌های مختلف پیامک و همچنین نکاتی برای گرفتن بازده بیشتر از آن صحبت کنیم.

بازار هدفتان را نسبت به مزایا و خدمات بیمۀ خود آگاه کنید. شما می‌توانید با استفاده از بانک شمارۀ طبقه‌بندی شدۀ ملی‌پیامک (بر اساس شهر، محله، کد پستی، صاحبان مشاغل و …) به بازار هدف خود ارسال انجام دهید و مشتریان را از خدماتی که ارائه می‌دهید آگاه نمائید. به این ترتیب می‌توانید بازار هدف را از وجود خود آگاه شده و در نتیجه مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمائید.

زمان اتمام بیمه را به مشتری اخطار دهید و از او درخواست تمدید کنید. پیامک بهترین و سریع‌ترین ابزار موجود برای این منظور است. پیغام شما بلافاصله توسط مشتری دریافت می‌شود و وقت چندان زیادی از طرفین گرفته نخواهد شد. نکتۀ فوق‌العاده این است که با تنظیم سامانه، ارسال پیامک به صورت کاملا خودکار انجام می‌پذیرد و نیازی نیست هر ارسال خود را به صورت دستی انجام دهید. به این ترتیب می‌توانید تمام یادآوری‌های لازم را به مشتریان کرده و مطمئن باشید که همه چیز به بهترین نحو اداره می‌شود. همچنین خوب است اگر در پیامک خود یک تخفیف ویژه نیز بروی هزینۀ تمدید در نظر بگیرید و مشتریان را بیشتر ترغیب کنید.

مشتری می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را از سرویس پیامکی شما دریافت کند. کافی است امکان پاسخ خودکار را برای سامانۀ خود فعال نمائید و تنظیمات لازم را انجام دهید. به این ترتیب مشتری می‌تواند با ارسال یک کلمه یا عدد بخصوص به خط اختصاصی شما از آخرین وضعیت بیمۀ خود و سایر اطلاعات مربوطه مطلع گردد.

در مناسب‌های مختلف به مشتریان خود پیام تبریک و تهنیت ارسال نمائید. این یک روش خوب برای نزدیک شدن بیشتر به مشتریان است. به این ترتیب مشتری متوجه خواهد شد که به یادش هستید و برایش ارزش قائلید. شما حتی می‌توانید بواسطۀ پیامک تولد مشتری را تبریک بگوئید و او را غافلگیر نمائید.

خدمات و امکانات جدید خود را به اطلاع مشتریان برسانید. شما می‌توانید با پیامک مشتریان را از جدیدترین خدمات خود مطلع کنید و پیشنهاد دریافت این خدمات را به آنها بدهید. حتی می‌توانید برای گرفتن بازدهی بیشتر یک تخفیف ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرید و آنها را بیشتر به دریافت این خدمات جدید ترغیب کنید.

به برگزاری مسابقه و نظرسنجی بپردازید. این یک راه عالی برای جذب مخاطبان بیشتر است. کافی است یک مسابقه برگزار کنید و یک جایزه مناسب برای آن در نظر بگیرید. به این ترتیب افراد بیشتری با شما و خدماتتان آشنا می‌شوند و در نتیجه تعداد مشتریان شما افزایش خواهد یافت. شما همچنین می‌توانید یک نظرسنجی برای مشتریان خود برگزار کنید و نظر آنان را در مورد کار و خدمات خود جویا شوید. این نظرسنجی شما را در ارائه خدمات هر چه بهتر یاری خواهد کرد.

با مشتری خود یک ارتباط دو طرفه و صمیمی داشته باشید. پیامک به شما اجازه می‌دهد یک رابطه دو طرفه با مشتریان داشته باشید و علاوه بر ارسال، پیغام‌های آنان را نیز دریافت کنید. به این ترتیب مشتری می‌تواند پیشنهادات و انتقادات خود را برایتان ارسال نماید و در بهبود هر چه بهتر خدمات شما مشارکت داشته باشد. همچنین پیامک امکان داشتن یک رابطۀ صمیمی با مشتری را به شما می‌دهد. ذکر نام مشتریان در پیامک‌ یک روش خوب برای ایجاد صمیمیت بیشتر به حساب می‌آید.

علاوه بر موارد ذکر شده، پیامک امکانات بسیار دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از مشتریان بابت انتخاب خود تشکر نمائید، آنان را از رویدادهای ویژه با خبر کنید، پیشنهادات مختلفی به آنان بدهید، برای ارتباط با کارمندان از پیامک استفاده کنید و … برای اطلاع از سایر کاربردهای پیامک و مطرح کردن سوالات خود می‌توانید با بخش پشتیبانی هیرو پیامک تماس حاصل فرمائید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

سبد خرید

خرید پنل اس ام اس

محصولات

https://hiro.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%db%8c%d8%b1%d9%88/
h
درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
کارت ویزیت هوشمند هیرو
ارسال به شماره های بلک لیست برای متن های تبلیغاتی و اطلاع رسانی فعال میباشد
جهت ارسال بعد از ارسال شناسه ارسال را تیکت بزنید
خط اختصاصی رایگان
پنل مادام العمر
بدون هزینه اضافی
تا پایان سال کاملا رایگان
فول امکانات , وب سرویس, خط خدماتی ,بانک شماره کامل , سن و جنسیت و شهری و اصناف و ارسال از نقشه وغیره
هدیه نوروزی هیرو پیامک
به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید