پنل اس ام اس مختص بانک ها

آیا شما برای ارتباط با مشتریان بانک و همچنین اطلاع رسانی به آنها با مشکل روبرو هستید؟ مقاله زیر را مطالعه بفرمایید

حتما برای شما هم دریافت پیامک‌ از سوی بانک‌ها اهمیت زیادی دارد تا از تراکنش‌های خود مطلع شوید. تمامی بانک‌ها نیازمند ارتباط با مشتریان خود هستند و ابزار ارتباطی آن‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد. هرچه یک موسسه اعتباری ارتباط بهتری را با مشتری خود برقرار کند، آن مشتری رضایت مندی بیشتری خواهد داشت و حتی باعث می‎‌شود که نسبت به مجموعه شما وفادارتر باشد. یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین ابزار برای این کار استفاده از پیامک است که بیش از هر ابزار ارتباطی دیگری در دسترس خواهد بود. در این مقاله با این محوریت که سامانه پیام کوتاه ویژه بانک‌ها چه مزایا و کاربردهایی دارد صحبت خواهیم کرد.
مزایا و کاربردهای سامانه پیام کوتاه ویژه بانک‌ها

بانک‌ها اطلاع‌رسانی‌های خود را از طریق پیامک انجام می‌دهند، پنل اس‌ام‌اس به عنوان یک ابزار ارتباطی بین بانک و کاربران محسوب می‌شود ساده‌ترین کانال ارتباطی این ابزار تلفن همراه است بازاریابی پیامکی برخلاف دیگر راه‌ها مانند پست، ایمیل، اینترنت، تلفن بانک وغیره سریع‌ترین ابزار جهت ارائه خدمات بانک‌ها به مشتریان خود محسوب می‌شود.

خدماتی که بانک‌ها از طریق بازاریابی پیامکی به مشتریان خود ارائه می‌دهند سبب کاهش مصرف کاغذ می‌شود و همچنین ضررات کمتری به محیط زیست وارد می‌شود. از سوی دیگر به دلیل مقرون به صرفه بودن ارسال پیامک و زمانبر نبودن این ارسال از پنل پیامکی استفاده می‌شود و بهترین گزینه انتخابی در حال حاضر می‌باشد.

سامانه پیام کوتاه ویژه بانک‌ها +کاربرد و مزایا

امکاناتی که در سامانه پیام کوتاه هیرو استفاده از آن باعث میشود بانک‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان و کارکنانشان نیازی به مراجعات حضوری و کاغذ بازی نداشته باشند شامل موارد زیر خواهد بود.
ارائه گزارش برداشت و واریز وجه

مهم‌ترین گزینه برای ارسال پیامک بانک، تراکنش‌های مالی اعم از برداشت وجه و واریز وجه می‌باشد تا در عرض چند ثانیه بعد از انجام تراکنش از طریق پیامک به مشتری اعلام شود.
تبریک تولد و مناسبت‌ها

یکی از اقدامات جالبی که در راستای مشتری مداری می‌توان استفاده کرد، استفاده از سیستم ارسال خودکار پیامک برای بانک‌ها هست که قابلیت‌های زیادی را در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد، به کمک ارسال خودکار پیامک تبریک تولد، شما می‌توانید در روز تولد مشتری به‌صورت خودکار برای مشتری پیامک ارسال شود و زادروز تولدش را تبریک بگویید.

در سامانه پیام کوتاه هیرو  با استفاده از امکان پیامک مناسبت به راحتی میتوانید تبریک تولد و دیگر مناسبت ها را به مشتریان خود اطلاع‌رسانی کنید.

پیامک مناسبت در حقیقت پیامکی است که شما پیامک مناسبت خاصی را برای مخاطب خودتان ارسال می‌کنید. مواردی مثل تاریخ تولد یا مناسبت‌های رسمی را می‌توان با استفاده از این سرویس به مشتریان تبریک گفت و با این حرکت ساده و کم‌هزینه، احساس خاص بودن را در آن‌ها ایجاد کرد که در نهایت می‌تواند باعث وفاداری مشتری به شما بشود!

بانک‌ها به راحتی با ثبت اطلاعات مشتریان خود اعم از نام و نام خانوادگی، تاریخ مناسبت و … در ماژول پیامک مناسبت میتوانند مناسبت‌ها را از طریق پیامک به مشتریان اطلاع دهند.
اطلاع رسانی‌های (اینترنت بانک، همراه بانک و…)

این اطلاع رسانی به راحتی با امکانی به اسم وب سرویس انجام میشود. شما  میتوانید به قابلیت وب‌سرویس دسترسی داشته باشید، به طور مثال زمانی که مشتری وارد اینترنت بانک خود می‌شود پیامکی جهت هشدار و اطلاع رسانی به موبایل فرد ارسال می‌شود تا در صورتی که شخص دیگری به اینترنت بانک فرد مورد نظر دسترسی دارد متوجه شود و آن را پیگیری نماید، این ارسال از طریق وب سرویس به راحتی انجام می‌شود.
ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌مندی مشتریان

نظرسنجی کردن در هر زمینه‌ای و در هر کسب‌و‌کاری کاربرد دارد. چون کار شما هرچه که باشد نیاز به دریافت فیدبک از طرف مشتریان و دانستن نظر آن‌ها خواهید داشت.

بانک‌ها هم می‌توانند با پنل هیرو به امکان نظرسنجی دسترسی داشته باشند، با ماژول نظرسنجی میتوانید کار برگزاری نظرسنجی پیامکی و بررسی نتایج آن را انجام دهید.

در نظرسنجی پیامکی شما یک سوال و چند گزینه برای پاسخ دادن تعریف می‌کنید. هر گزینه میتواند شامل عنوان، عدد یا کلیدواژه باشد تا مشتریان با ارسال کلیدواژه به شماره مورد نظر در نظرسنجی شرکت کنند و درنهایت شما با بررسی نظرات مشتریانتان میتوانید نقاط قوت و ضعف خود را بیابید و درصورت لزوم آنها را اصلاح نمایید.
اعلام قرعه‌کشی‌ها، اسامی برندگان

حتما شما هم دیدید که در بسیاری از بانک ها قرعه کشی بین مشتریان انجام میشود و به قید قرعه به برندگان جوایزی داده میشود این امکان به راحتی انجام میشود، شما میتوانید میان مشتریانتان قرعه کشی کنید تا اسامی برندگان به شما اعلام شود و بتوانید جوایزی به برندگان بدهید.
ارسال آخرین اخبار به کارمندان

پنل پیامکی برای کارمندان و کارگران بانک‌ها هم نیز استفاده می‌شود و محدود به مشتریان نمی‌باشد. شما می‌توانید کلیه امور اطلاع‎رسانی خود را از طریق پیامک به کارمندانتان اعلام نمایید .

فقط کافیست بعد از تهیه پنل هیرو شماره کارمندان خود را در دفترچه تلفن پنل گروه بندی و ذخیره نمایید تا به هنگام ارسال پیامک به راحتی به شماره‌ها دسترسی داشته باشید و اطلاع رسانی خود را انجام دهید.
اعلام اخطار به مشتریان جهت اقساط

یکی از مشکلات عمده‌ای که اکثر بانک‌ها با آن روبرو هستند در مورد اطلاع رسانی تاریخ اقساط وام‌ها می‌باشد که اکثرا مشتریان تاریخ اقساط را فراموش می‌کنند سامانه پیامک ملی‌پیامک به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید اقساط را به‌صورت اتوماتیک به کاربر اطلاع دهید.

این قابلیت بااستفاده از ماژول پیامک سررسید امکان‌پذیر است، شیوه کار این ماژول برای یادآوری پرداخت اقساط به این صورت است که شما تعریف می‌کنید این پیامک یادآوری در چند مرحله و با چه فاصله‌ای از طریق ماژول ارسال پیامک خودکار سامانه ارسال شود و سیستم در زمان مقرر و در ساعتی که شما مشخص می‌کنید پیامک را ارسال می‌کند و پیامک خیلی سریع به دست مشتری می‌رسد.
تبلیغات پیامکی برای بانک ها

گاهی لازم است بانک ها هم نیز پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنند در این حالت بانک‌ها می‌توانند از سیستم ارسال پیامک تبلیغاتی ملی‌پیامک استفاده کنند. در پنل ملی‌پیامک بانک شماره موبایل‌های سراسر کشور به‌صورت تفکیک‌شده وجود دارد و شما می‌توانید به منطقه هدف موردنظرتان پیامک ارسال نمایید.

مثلاً ممکن است بانک شعبه جدیدی در منطقه جدید افتتاح ‌کند و قصد داشته باشید به افرادی که در همان منطقه هستند پیامک ارسال نمایید تا از افتتاح شعبه جدید مطلع شوند در این حالت می‌توانید از بانک‌های شماره‌ی موجود در پنل یا با استفاده از ارسال پیامک از روی نقشه  برای ارسال پیامک‌های انبوه منطقه‌ای استفاده نمایید.
عبور از بلک لیست برای پیامک‌های بانکی

حتماً در جریان هستید که اکثر افراد به دلیل دریافت اس ام اس تبلیغاتی، پیامک های تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده‌اند و به این معنی است که پیامک‌هایی که از طریق سامانه پیامک به این افراد ارسال می‌شود به دست آن‌ها نمی‌رسد.

بانک‌ها در هیرو اس ام اس میتوانند به راحتی با تکمیل فرم های مربوط به خطوط خدماتی، یک خط خدماتی اختصاصی دریافت نمایند تا بتوانند به راحتی به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند پیامک ارسال کنند.

کارایی‌های دیگر پیامک‌های بانکی

اعلام شرایط وام، سپرده‌ گذاری‌ها
اعلام افتتاح حساب بانکی و اعلام موجودی
ارسال و دریافت پیامک جهت ارائه انتقادات و پیشنهادها
اعلام جلسات کاری به همکاران
ارسال پیامک به مشتریان جهت انتقال وجه نقد و باقی مانده آن
اعلام سوددهی به حساب شما

, , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

سبد خرید

خرید پنل اس ام اس

محصولات

https://hiro.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%db%8c%d8%b1%d9%88/
h
درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
کارت ویزیت هوشمند هیرو
ارسال به شماره های بلک لیست برای متن های تبلیغاتی و اطلاع رسانی فعال میباشد
جهت ارسال بعد از ارسال شناسه ارسال را تیکت بزنید
خط اختصاصی رایگان
پنل مادام العمر
بدون هزینه اضافی
تا پایان سال کاملا رایگان
فول امکانات , وب سرویس, خط خدماتی ,بانک شماره کامل , سن و جنسیت و شهری و اصناف و ارسال از نقشه وغیره
هدیه نوروزی هیرو پیامک
به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید