واژه های قدرتمند بازاریابی پیامکی

با استفاده از کمی تحقیقات و مطالعه های مربوطه این کار بسیار ساده است تا در قالب محدودیتی که پیامک ها دارند، حرف خود را زده باشیم و چیزی هم از قلم نیفتاده باشد. در اینجا ما برای شما ۹ واژه و جمله ی قدرتمند را گرد هم آورده ایم تا شما را به هدفتان برسانیم.

۹ واژه ی قدرتمندی که با استفاده از آن ها می توانید بازاریابی خود را دگرگون کنید!

۱- شما!

همه ی اینها بخاطر شماست! این یک عبارت قدرتمند و کلیدی است که میتوان در متن پیامک آن را گنجاند، چه پیامک شخصی باشد یا اینکه تجاری و پیامک تبلیغاتی باشد. بازاریابی پیامکی از رابطه ی صمیمی که برقرار میکند بیشترین استفاده را می برد و باید در تمام اشکال ارتباطی از این مزیت استفاده کرد. بطور کلی، برای استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل، متن پیام ها می تواند به صورت کلی و عمومی باشد و خطابه ی خاصی نداشته باشد (هرچند در متن ایمیل ها نیز باید از چنین راهکاری پرهیز کرد)، ولی در متن پیامک ها متن را به صورت صمیمانه و شخصی بنویسید. از این موضوع اطمینان حاصل کنید که دریافت کننده بمحض دیدن و خواندن پیامک شما این موضوع را دریابد که شما به شکل مشخصی خود آن شخص را مورد خطاب خود قرار داده اید با استفاده از چنین رویکردی، چه بهتر که متن پیامک خود را نیز بنا بر سلیقه و شخصیت دریافت کننده ی آن بنویسید.

۲- فوق العاده!

شواهد نشان داده اند که علی رغم ضرب المثل “خوب تر از اونیه که حقیقت داشته باشه!”، کاربران سرویس های تبلیغاتی به پبام هایی که در متن آن ها واژه ی فوق العاده وجود دارد به شکل خاصی بیشتر واکنش نشان می دهند. درحالیکه قدرتمندترین واژگان در متون تبلیغاتی افعالی هستند که به خرید و اقدام در راستای تبلیغ، کاربران را ترغیب می کنند اما این واژه ی “فوق العاده” از این قانون مستثنا است. بنظر می رسد که ما به عنوان انسان، در برابر این واژه مجاب به کنجکاوی می شویم که به دنبال آن یک حس نیاز شدید به وجود می آید تا دنباله ی موضوع را گرفته و بیشتر سر دربیاوریم. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که محصول یا سرویسی که آن را با واژه ی “فوق العاده” خطاب کرده اید حتما فوق العاده باشد تا پیامک تبلیغاتی حاوی این جمله نقش خود را به خوبی تا پایان ایفا کند.

۳- صرفه جویی!

در دنیای امروزی چند موضوع و واژه وجود دارند که غریزه ی انسانی ما را تحریک می کنند که یکی از آن ها شانسی برای پس انداز بیشتر پول و صرفه جویی بالاتر در هزینه ها است. یکی از قدرتمندترین واژگان تبلیغاتی برای متون بازاریابی استفاده از “صرفه جویی” یا “پس انداز” است که برای نشان دادن تخفیف یا یک پیشنهاد عالی می توان از آن استفاده کرد. البته تنها برای مسائل مالی کاربرد ندارد چرا که مردم مدام درحال جستجو برای یافتن راه های تازه به منظور صرفه جویی در زمان هستند، پس مطمئن شوید که استفاده ی مفید و کاربرد گسترده ی این واژه ی قدرتمند را نادیده نگرفته باشید.

۴- همین حالا اقدام کنید!

یکی از بهترین روشهایی که با استفاده از آن می توانید کاربران را ملزم به پاسخگویی کنید این است که در وجود آن ها یک حس ضرورت و اشتیاق ایجاد کنید، و عبارت “همین حالا اقدام کنید!” می تواند شما را به این هدف برساند. هیچکس این حس را دوست ندارد که دریابد از چیزی جا مانده است و با قرار دادن یک محدودیت زمانی برای پیشنهادات خود این کشش و جذابیت را به وجود می آورید. این موضوع برای استفاده کنندگان از بازاریابی های پیامکی ثابت شده است که مشتریان بیشتر از هرچیزی به پیامک هایی پاسخ می دهند که آن ها را به صورت مستقیم در محدودیت زمانی مشخصی ترغیب به خرید می کند.

۵- جدید

به ساده ترین شکلی که ممکن است به نظر برسد، این واژه ی کوتاه و بی ضرر یکی از بهترین و موفق ترین واژه های بازاریابی پیامکی به حساب می آید. کسی به اخبار قدیمی علاقه ای ندارد، پس از این موضوع اطمینان حاصل کنید که مشتریان را آگاه ساخته اید که اخبار و اطلاعات ارسالی به گوشی هایشان، تازه ترین و داغ ترین های روز هستند. از این واژه و واژگان دیگر که در این فهرست موجود هستند یک ترکیب قدرتمند برای بازاریابی خود بسازید. همچنین برای کاربران سرویس پیامکی خود پیامک هایی حاوی اطلاعات درباره محصولات و خدمات تازه و جدید خود ارسال کنید. ایجاد حس خاص بودن به مشتریان شما احساس بی نظیری را القا می کند و آن ها را برای ادامه ی مکالمه تشویق می کند.

۶- بخاطره..!

بار دیگر، بهترین استفاده را زمانی دارد که با “شما” ترکیب شده باشد و عبارت قدرتمند “بخاطر شما!” را ایجاد کرده باشند. “چون شما برای ما مهم هستید!” یکی دیگر از ترکیب های قدرتمند است که می توان از آن استفاده کرد و ایجاد کننده ی این احساس است که مشتریان شما برایتان از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار هستند. شما به سادگی میتوانید تا همین جا استفاده کنید یا حتی به شکلی خلاقانه دلایل خود را درباره مهم بودن مشتریان و ارزش آنها برایشان بازگو کنید؛ “چونکه شما یکی از مشتریان وفادار ما هستید!” در چنین شرایطی، مشتری شما احساس مهم بودن پیدا میکند، که در دنیای تجارت این موضوع بسیار بامعنی و مهم است.

جایگزین همه این ها به راه های دیگری برای استفاده از واژه ی “بخاطره، زیرا” استفاده کنید، برای نمونه، برای فروش محصولات فصلی. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، آن را با ارائه ی یک راه حل برای یک مشکل ترکیب کنید. یکی از راه هایی که ممکن است بتوان از این کاربرد مفید استفاده کرد ممکن است این باشد: “بخاطر اینکه خریدهای سال نو ممکن است استرس زیادی برایتان داشته باشد…”. بدین شکل شما مشتری را کنجکاو کرده اید تا بقیه ی متن را بخواند و بداند برای حل این مشکل شما چه راهکاری را ارائه داده اید تا به آن عمل کنند.

۷- تضمین شده!

یکی دیگر از واژگانی که آزمون گذر زمان را با موفقیت پشت سر گذاشته است استفاده از واژه ی “تضمین شده” است که برای کسب بازخورد مناسب کمک شایانی میکند. می بینید؟ حتی در این نمونه ی آورده شده نیز قدرت این واژه محسوس است. وقتی بحث فروش به میان می آید، تصمیم گیری مشتریان به نگرش آن ها نسبت به ریسک کردن بستگی دارد. استفاده از واژه ی “تضمین شده” در متن پیامک و پیشنهادات به مشتری این احساس را منتقل میکند که نیازی نیست نگران چیزی باشد و ریسکی در کار نیست، بلکه محصول بسیار با ارزشی را نیز به دست خواهد آورد. این یکی از واژگانی است که مشتریان را ملزوم میکند تا در سریع ترین زمان ممکن در راستای پیشنهاد شما اقدام کنند.

۸- بیشتر!

هرکسی خواستار سود بیشتر با هزینه ی کمتر است. ایا شما بیشتر از رقیبان خود پیشنهادات داغ می دهید؟ “بیشتر” در زمینه های کیفیت بیشتر، حق انتخاب های بیشتر، نتایج بیشتر و هرچیز بیشتری که شما را از رقیبان خود جلو بیاندازد. اگر شما پیشنهادات بیشتری را ارائه می کنید پس آن را فریاد بزنید! مشتریان تا ابد به دنبال یافتن بهترین معاملات و پیشنهادات هستند و اگر بدانند شما بیشتر از همه پیشنهاد می دهید پس احتمال اینکه به سمت بازار شما میل داشته باشند بالاتر می رود. با ترکیب این و واژگان دیگری که با آن ها آشنا شده اید عبارات قدرتمند بسازید و بهترین نتایج را از بازاریابی از آن خود کنید، برای نمونه ممکن است شما پیامکی را بفرستید با این متن که: “همین حالا اقدام کنید تا بیشتر از همیشه در هزینه ها صرفه جویی کنید!” در اینجا به استفاده از واژه ی “بیشتر” دقت کنید، انگار که با طرح یک پیشنهاد جذاب، مشتری را از یک موهبت خاص برخوردار کرده اید، یک موضوع روانشناسی ثابت شده که بیانگر کشش ما برای نیاز به خاص بودن است.

۹- رایگان!

ما همه به دست آوردن محصولات یا چیزهای مختلف به صورت رایگان را دوست داریم، اینطور نیست؟ در واقعیت که همینطور است و همه ما از چیزهای رایگان استقبال می کنیم. “با خرید اشتراک ۱۲ ماهه یک ساک ورزشی رایگان دریافت کنید” ، “با صرف بیشتر از ۳۰ دلار برای غذاهایی که سفارش می دهید، نوشیدنی های رایگان دریافت کنید” ، اینها تنها دو نمونه از کاربرد های این واژه هستند که با ارائه و پیشنهاد دریافت محصولات رایگان، مشتریان را تشویق به انجام خرید می کنید. با توجه به این واقعیت که محصول رایگان دریافت شده ارزشی بسیار پایین تر از هزینه ای دارد که مشتری برای انجام خرید خود می کند اما گذر زمان و استفاده های مکرر از این رویکرد نشان داده است که راهی بسیار کاربردی و موثر است.

برای اینکه یک پیشنهاد رایگان را تا حد ممکن تاثیرگذار کنیم، از این موضوع اطمینان حاصل کنید که بین محصول خریداری شده و محصول رایگان پیشنهاد شده یک رابطه ی مستقیم وجود داشته باشد تا انجام خرید و قبول این پیشنهاد را منطقی تر و کاربردی تر سازد. برای نمونه پیشنهاد یک ساک ورزشی رایگان در ازای ثبت نام دوره ی ۱۲ ماهه در باشگاه ورزشی به مشتریان این فرصت را می دهد تا در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنند و برای خرید یک ساک ورزشی مشکلی نداشته باشند. نوشیدنی های رایگان، که در نمونه ی آورده شده ی دوم قابل مشاهده هستند، در محیط رستوران و پس از خوردن غذا به نظر پیشنهادی منطقی و مناسب می رسد.

آیا تصمیم گرفته اید که از این روش ها و واژگان در بازاریابی پیامکی خود استفاده کنید؟ همین حالا ثبت نام کنید تا ۱۰۰مورد راهنمایی بیشتر درباره ی سامانه پیامکی هیرو دریافت کنید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

, , , , , , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =

سبد خرید

خرید پنل اس ام اس

محصولات

https://hiro.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%db%8c%d8%b1%d9%88/
h
درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
کارت ویزیت هوشمند هیرو
ارسال به شماره های بلک لیست برای متن های تبلیغاتی و اطلاع رسانی فعال میباشد
جهت ارسال بعد از ارسال شناسه ارسال را تیکت بزنید
خط اختصاصی رایگان
پنل مادام العمر
بدون هزینه اضافی
تا پایان سال کاملا رایگان
فول امکانات , وب سرویس, خط خدماتی ,بانک شماره کامل , سن و جنسیت و شهری و اصناف و ارسال از نقشه وغیره
هدیه نوروزی هیرو پیامک
به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید