نکته های جالب در رابطه با بازاریابی پیامکی

یکی از روش های بازاریابی که نسبتا از روش های دیگر از سابقه کم تری برخوردار است، بازاریابی با ارسال پیامک انبوه است؛ البته باید بدانید که بر خلاف قدمت کمی که این شیوه از تبلیغات دارد اما قدرت تاثیر گذاری اش بخش زیادی از روش های دیگر بیشتر است.

پیام های کوتاه تبلیغاتی که به صورت انبوه به چندین مخاطب و به صورت همزمان ارسال می شوند یک فرصت طلایی را برای بازاریابان و صاحبان مشاغل مختلف به وجود می آورند. برندهای مختلف می توانند با کمک پنل های پیامک انبوه به طور کاملا سریع به اصلی ترین هدف خود، که دیده شدن و جذب مشتری است، برسند.

شاید باور این موضوع سخت باشد اما با وجود تکامل فناوری های تلفن همراه، همچنان بازاریابی با استفاده از پنل پیامک انبوه، یکی از روش های تبلیغاتی و ارتباطی محبوب میان فروشندگان و مشتریان به شما می رود.

در مطلب زیر چند مورد از حقایق جالب درباره بازاریابی با پنل اس ام اس وجود دارد که برای دریافت بازدهی بهتر در زمان استفاده از این روش ارتباطی، بهتر است از آن ها مطلع باشید.
پربیننده ترین

۱٫نرخ باز شدن

نرخ باز شدن و پاسخ داده شدن به پیامک های تبلیغاتی که حاوی لینک هستند، حدود ۳۹% بیشتر است. این نرخ با شناخته شدن برند ارسال کننده پیامک ها، بالاتر هم می رود چرا که این امر موجب اعتماد بیشتر مخاطبان و دریافت کنندگان می شود.

۲٫مقایسه با ایمیل

پیامک های انبوه، حدودا ۵ برابر بیشتر از ایمیل های تبلیغاتی، باز می شوند. تا همین چند سال پیش طبق آمار، حدودا ۹۸ درصد از پیامک های تبلیغاتی ارسال شده، باز می شوند و به طور معمول به ۴۵ درصد از آن ها پاسخ داده می شود؛ در حالی که این رقم برای ایمیل های تبلیغاتی حدودا ۲۲ درصد بوده و تنها به ۶ درصد از آن ها پاسخ داده می شود. این موضوع می تواند چند دلیل داشته باشد.

پیامک های تبلیغاتی شامل محدودیت هستند و به همین افرادی که محتوای آن ها را می نویسند، مجبور هستند تا پیام خود را به کوتاه ترین شکل ممکن ارسال کنند و مشخص است که بسیاری از افراد تمایل بیشتری به خواندن یک متن کوتاه نشان می دهند؛ چرا که خواندن آن ها وقت زیادی نمی گیرد.

ممکن است در ابتدا ارزان تر بودن هزینه های مورد نیاز برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی نسبت به قیمت پنل اس ام اس توجه شما را جلب کند، اما باید بدانید که میزان سودی که شما از راه ارسال پیامک های انبوه کسب می کند، چندین برابر هزینه آن بوده و مبلغی که شما پرداخت کرده اید، پس از مدتی جبران می شود.

۳٫گسترده بودن انتخاب ها

طبق آخرین آمار، حدودا ۶۰ درصد از جمعیت کره زمین، صاحب تلفن همراه هستند. با این که بسیاری از افراد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند اما باز هم، درصد قابل توجهی از مردم گوشی های ساده و ابتدایی دارند؛ این به آن معنی است که ممکن است تعداد زیادی از مردم که تلفن همراه دارند، نمی توانند ایمیل و یا پیام های تبلیغاتی را که از راه پیام رسان های اینترنتی و شبکه های مجازی ارسال می شوند را دریافت کنند.

نتیجه ای که گرفته می شود این است که شما با خرید پنل اس ام اس می توانید پیام های تبلیغاتی خود را به افراد بیشتری ارسال کنید.

۴٫تمایل بیشتر مخاطبان به دریافت پیامک

تحقیقات نشان می دهد که حدودا ۷۵ درصد از مشتریان و مخاطبان، به دریافت اخبار، پیشنهادات و تبلیغات از راه پیامک، رغبت بیشتری نشان داده و از این روش، استقبال بیشتری می کنند.

۵٫مقرون به صرفه

امروزه گران ترین، موثرترین و بزرگ ترین روش های تبلیغاتی که مورد استفاده بسیاری از برندها و شرکت های بزرگ قرار می گیرد، تبلیغات با آگهی های تلویزیونی و رادیویی است؛ اما همان طور که گفته شد، این روش ها جزو گران ترین روش های تبلیغات و بازاریابی هستند که بسیاری از کسب و کارها قادر به استفاده از آن ها نخواهند بود.

هزینه پنل های پیامکی نسبت به مقدار خدمات و فرصت هایی که برای شما به ارمغان می آورند، بسیار ناچیز بوده و در مدت کوتاهی به شما بر می گردد.

۶٫رشد سریع

می توان به جرات ادعا کرد که کسب و کارهای کوچک با بهره بردن از پنل های پیامک انبوه، قادر به گسترش کار و درآمد خود بوده اند. با همین قضیه خودتان می توانید نتیجه بگیرید که چه تعدادی از برندها مایل به خرید پنل های پیامک و استفاده از آن ها برای توسعه کسب و کار خود هستند. برای مثال فیسبوک که یک شرکت بزرگ و جهانی است، در طول فعالیت خود چندین بار از پنل های پیامکی استفاده کرده و نتایج فوق العاده ای دریافت کرده است..

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

سبد خرید

خرید پنل اس ام اس

محصولات

https://hiro.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%db%8c%d8%b1%d9%88/
h
درخواست تماس رایگان
فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید(موارد ستاره دار اجباری میباشد)
سامانه پیام کوتاه هیرو
02191010081
02177453933
کارت ویزیت هوشمند هیرو
ارسال به شماره های بلک لیست برای متن های تبلیغاتی و اطلاع رسانی فعال میباشد
جهت ارسال بعد از ارسال شناسه ارسال را تیکت بزنید
خط اختصاصی رایگان
پنل مادام العمر
بدون هزینه اضافی
تا پایان سال کاملا رایگان
فول امکانات , وب سرویس, خط خدماتی ,بانک شماره کامل , سن و جنسیت و شهری و اصناف و ارسال از نقشه وغیره
هدیه نوروزی هیرو پیامک
به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید
ارسال پیام تست از سامانه پیام کوتاه هیرو
شماره خود را وارد نموده و برروی کلید ارسال کلیک نمایید
سامانه پیام کوتاه هیرو
جهت ورود به پنل از کلید زیر استفاده نمایید